FÅ EN GAVE VED ALLE ORDRER OVER 350 KR. VÆRDI: 240 KR. BRUG KODE: SOMMER LÆS MERE >

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan kan jeg kontrollere min afgivne ordre?
Accepterer Smashbox internationale ordrer?
Er det sikkert at anvende mit kreditkort?
Kan andre se de oplysninger, jeg opgiver til Smashbox?
Spamfiltre og internetudbydere
Hvordan er jeres fortrydelses- og bytteret?
Dyreforsøg
Hvor kan jeg købe Smashbox´s produkter?
Hvorfor er mit yndlingsprodukt udgået?
Kan jeg returnere et onlinekøb til en butik?
Bestil et produktkatalog
Er det muligt at bestille bryllups- eller privataftaler?

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål? Så kontakt Smashbox direkte via e-mail-formularen.

Hvordan kan jeg kontrollere min afgivne ordre?

Hvis du er medlem af Smashbox, kan du kontrollere din ordrestatus online. For spørgsmål angående din ordrestatus - eller hvis du ikke er registreret som medlem, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. 80705001 eller via e-mail. For at kunne yde en hurtig ekspedition, bør du oplyse dit ordrenummer ved henvendelse til Smashbox.

Til toppen

Accepterer Smashbox internationale ordrer?

Smashbox.dk kan på nuværende tidspunkt ikke acceptere ordrer, der skal faktureres eller sendes til destinationer uden for Danmark, dette gælder også Grønland og Færøerne. Vi beklager ulejligheden.

Til toppen

Er det sikkert at anvende mit kreditkort?

Ja! De personlige oplysninger (navn, adresse og kreditkortnummer), du angiver ifm. betaling, krypteres og sendes via en sikker forbindelse til vores webserver. Læs mere om Smashbox's sikkerhed online.

Til toppen

Kan andre se de oplysninger, jeg opgiver til Smashbox?

Smashbox respekterer dine personlige oplysninger. Dine oplysninger vil ikke blive givet til nogen tredjepart uden dit udtrykkelige samtykke. Læs Smashbox's Fortrolighedspolitik om beskyttelse af personlige oplysninger for yderligere oplysninger.

Til toppen

Spamfiltre og internetudbydere

Din internetudbyder (ISP) eller e-mail-klient kan bruge filtre til at blokere for e-mail, hvilket kan påvirke modtagelsen af e-mail fra Smashbox Online. Såfremt dette er tilfældet, se funktionen Hjælp i dit e-mail-program eller kontakt din internetudbyder direkte for oplysninger om at slække eller fjerne de indstillinger, der filtrerer eller blokerer for e-mail. Dette vil sikre, at korrespondance fra Smashbox Online vil blive accepteret. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Smashbox på tlf.: 80705001.

Såfremt din udbyder er AOL:

  1. Åben e-mailen.
  2. Klik på ikonet "Tilføj adresse".
  3. Navnet og e-mailadressen udfyldes automatisk i pop-up vinduet "Tilføj kontaktperson". Bekræft, at oplysningerne er korrekte.
  4. Klik på "Gem".

Såfremt din udbyder er Yahoo:

  1. Åben e-mailen.
  2. Klik på linket "Føj til adressekartoteket" til højre.
  3. Adressen føjes automatisk til dit Yahoo! Adressekartotek.

Såfremt din udbyder er Hotmail:

  1. Åben e-mailen.
  2. Klik på "Gem adresse(r)" ved beskedens emne.

Såfremt din udbyder er MSN:

  1. Åben e-mailen.
  2. Klik på "Gem adresser" til højre.
  3. Vælg afkrydsningsfeltet ud for den adresse, du ønsker at gemme. Du kan også foretage ændringer i kontaktoplysningerne.
  4. Klik på "Gem".

Til toppen

Hvordan er jeres fortrydelses- og bytteret?

Såfremt du mod forventning ikke er fuldt tilfreds med dit køb hos Smashbox Online, skal du blot returnere den resterende del af varen, så refunderer vi naturligvis hele beløbet til dig.

Til toppen

Dyreforsøg

Ja, vi lever for læbestifter og bliver begejstrede for primers - men vi elsker også dyr. Det er derfor vi ikke tester vores produkter på dyr, kun på frivillige mennesker. Vi sælger heller ikke til lande (f. eks. Kina) hvor dyreforsøg er et lovkrav.

Tester Smashbox på dyr?

Hverken Smashbox's produkter eller ingredienser er testet på dyr, og vi beder ikke andre om at teste på Smashbox's vegne, med mindre det er lovpligtigt.

Hvilke lande kræver dyreforsøg?

I Kina, især, foruden et par andre lande, er det  et lovmæssigt krav at der udføres tests af  kosmetiske produkter eller ingredienser på dyr  for at demonstrere sikkerheden.

Sælger Smashbox i disse lande?

Nej.

Hvad gør Smashbox for at afskaffe dyreforsøg?

Smashbox er forpligtet sig til at afskaffe dyreforsøg, og fremme udvikling og anvendelse af alternative testmetoder. Vi foretager kun in vitro eller forsøg på mennesker for at teste, at vores produkter er sikre, og vi er bl.a. medlem af European Partnership for Alternatives to Animal Testing.

Mange tak for din interesse i Smashbox og vores produkter!

Til toppen

Hvor kan jeg købe Smashbox´s produkter?

Kun personer med bopæl i Danmark kan købe Smashbox produkter online på Smashbox.dk. Vælg Find forhandler for at finde nærmeste forhandler.

Til toppen

Hvorfor er mit yndlingsprodukt udgået?

Vi beklager, at dit yndlingsprodukt fra Smashbox er udgået. Vi tager mange faktorer i betragtning, inden vi træffer beslutningen om at lade en farve eller et produkt udgå. Beslutninger om, at et produkt eller en størrelse skal udgå eller indføres, træffes ud fra forbrugernes præferencer og indkøbsvaner. Du er velkommen til at kontakte os med navnet/farven på det produkt, du søger. Vi vil herefter videresende oplysningerne til en medarbejder, der kan hjælpe dig. Du kan også gå til Sidste chance, hvor du finder udgåede farver og formler, der endnu er på lager

Til toppen

Kan jeg returnere et onlinekøb til en butik?

Det er ikke muligt at returnere varer, der er købt online hos en fysisk Smashbox- forhandler. På Smashbox.dk tilbyder vi en problemfri returnering af varer, der er købt online. Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med dit Smashbox.dk køb, refunderes den fulde købesum til dig, når vi har fået varen retur og har kontrolleret, at det returnerede lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. For yderligere oplysninger henviser vi til vores handelsbetingelser og vores fortrydelses- og bytteret.

Til toppen

Kan jeg returnere en vare købt i en butik til Smashbox.dk?

Det er desværre kun muligt at bytte eller returnere varer, der er købt på Smashbox.dk. Hvis varen, du ønsker at returnere, ikke er købt på Smashbox.dk, skal du returnere varen i butikken. Hvis du ikke har mulighed for at returnere varen i butikken, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@cs.smashbox.dk for at få hjælp.

Til toppen

Bestil et produktkatalog

Der er desværre ikke mulighed for at bestille et samlet produktkatalog. Det er dog muligt at se få yderligere oplysninger om Smashbox's produkter på webstedet.

Til toppen

Er det muligt at bestille makeovers, bryllups- eller privataftaler?

Smashbox tilbyder personlige konsultationer hos alle Smashbox's forhandlere. Konsultationerne giver dig mulighed for at få en personlig og professionel behandling hos Smashbox's uddannede konsulenter. Find en Smashbox-forhandler i nærheden af dig.

Til toppen